Subject: Vastus: Vedelgaas OÜ - E-Betoonelement ASi käitamisloaga nr OKK-33-18 seoses
From: "Ave Jalakas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>, "Raili Lanno" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 10:59:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Esitasite küsimuse HOLP uuendamisega seoses Vedelgaas OÜ - E-Betoonelement 
AS käitise kemikaali käitamisloaga nr OKK-33-18 kohta. Käitis asub aadressil 
Betooni tn 3, Tamsalu linn, Tapa vald, Lääne-Virumaa (katastritunnus 
78801:004:1660).

Ettevõtte hädaolukorra lahendamise plaani (HOLP) kooskõlastamise pädev 
asutus on Päästeamet, kes uuendamise osas ettevõttele nõudmised saab esitada 
(KemS § 23 lg 2 p 2).

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) hinnangul, kui 
käesoleval hetkel ei ole teada, kas ja millal hoonesse koliv uus ettevõte 
hakkab gaasi kasutama või mitte, on mõistlik kuni asjaolude selgumiseni 
kemikaali käitamisluba nr OKK-33-18 peatada (näiteks aasta lõpuni). Loa 
peatamiseks peab loa omanik esitama TTJA-le vastava vabas vormis taotluse.

Lugupidamisega

	 Ave Jalakas
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 5690 4703 | [email-masked] | www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn